počet aktuálnych výziev 4
Komplexná centrálna záchranná služba, občianske združenie
v súlade so zákonom § 117 NR SR č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov
vyhlasuje výzvu – prieskum trhu na predloženie cenovej ponuky
Doplnenie MTZ 2019 MV – 19/f – f2
(defibrilátor)
1. Identifikácia verejného obstarávateľa:
Názov: Komplexná centrálna záchranná služba, občianske združenie
P.O.BOX 96
č. 4106
930 05 Gabčíkovo
Slovenská Republika
IČO: 37 835 793
zastúpenie: PhDr. Ján Culka, predseda predstavenstva
Sídlo: KCZS,
Telefón: 0908581258
E-mail: Táto adresa je chránená pred robotmi nevyžiadanej pošty. Ak ju chcete vidieť, musíte mať povolený JavaScript.
Kontaktná osoba pre uvedenú zákazku: Kristián Fülemits, riaditeľ
2. Predmet zákazky: Dodávka defibrilátora so zaškolením
3. Zdôvodnenie realizácie zákazky mimo elektronického trhoviska:
Nie bežne dostupný tovar a služba.
4. Druh zákazky: Tovar
5. Hlavné miesto dodania tovaru a služieb:
Miestom plnenia je sídlo verejného obstarávateľa.
NUTS kód: SK021
6.Dodanie tovaru: do 31.1.2020
7. Stručný opis zákazky:
Predmetom zákazky dodávka defibrilátora so zaškolením.
Spoločný slovník obstarávania (CPV):
33172200-8 – Prístroje na resuscitáciu
60000000-8 – Dopravné služby
80511000-9 – Školenie pracovníkov
Celkový rozsah predmetu zákazky:
Dodávka defibrilátora so zaškolením do a v mieste sídla verejného obstarávateľa.
Technická špecifikácia predmetu zákazky:
Doplnenie MTZ 2019 MV – 19/f – f2 |
Počet ks |
Popis |
resuscitačné zariadenie – defibrilátor
|
3 |
- Plnoautomatické a poloautomatické resuscitačné zariadenie - Nastavenie z výroby: rastúca variabilná energia (VE) – 200 VE, 300 VE, - Detekcia pulzu kardiostimulátora - Zvuková signalizácia stavu - Odolnosť voči prachu / vode: min. IP55 (vrátane) - Elektródy: jednorazové - Batéria: kapacita – min. 400 výbojov pri 150 VE alebo min. 350 výbojov pri 200 VE, záruka min. 36 mesiacov - Komunikácia: USB-kábel
|
(V prípade, že sú v dokumentácii verejného obstarávania alebo v akýchkoľvek dokumentoch k tomuto verejnému obstarávaniu konkrétne názvy výrobkov alebo produktov či postupov, majú len opisný, nie záväzný charakter; predstavujú len názor autora predmetnej dokumentácie. Záujemca môže použiť kvantitatívne alebo kvalitatívne zodpovedajúci kompatibilný ekvivalent.)
8. Predpokladaná hodnota zákazky: 7.000,00 €
(celková cena, s DPH)
9. Zdroj finančných prostriedkov:
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa, z nenávratného finančného príspevku, prípadne z iných dotačných prostriedkov.
10. Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní:
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na splnenie podmienok účasti:
- Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia uvedenej v § 32 ods. 1 písm. e) ZoVO. Splnenie podmienky uchádzač preukáže predložením dokladu o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Osobné postavenie preukazuje každý záujemca, ktorý predloží ponuku.
- §32 ods.1 písm. f) ZoVO - Predložením ponuky uchádzač konkludentne deklaruje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu a nie je v konflikte záujmov v zmysle §23 zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní v tomto postupe verejného obstarávania.
Odôvodnenie požiadavky:
Verejný obstarávateľ stanovil požiadavku primerane predpokladanej hodnoty zákazky v súlade so svojimi požiadavkami a platnou legislatívou.
11. Mena a ceny uvádzané v ponuke:
Uchádzač uvedie cenu s DPH, bez DPH v € (ak uchádzač nie je platiteľom DPH, uvedie túto skutočnosť v ponuke).
12. Vyhotovenie ponuky:
Ponuka musí byť vyhotovená v písomnej /a alebo / v elektronickej forme.
13. Náklady na ponuku:
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
14.Kritérium na vyhodnotenie ponúk:
Kritérium na vyhodnotenie ponúk „Najnižšia cena“.
Cena musí byť uchádzačom uvedená ako celková cena predmetu zákazky. V ponukách uchádzačov, ktorí sú platcami DPH bude vyhodnocovaná celková cena predmetu zákazky vrátane DPH, v eurách.
V ponukách uchádzačov, ktorí nie sú platcami DPH bude vyhodnocovaná celková cena predmetu zákazky v eurách.
V cene bude zahrnutá aj doprava na miesto dodania (viď bod 3.)
15. Lehota na predkladanie ponúk a miesto predkladania ponúk:
26.11.2019 10:00 hod.(vrátane)
na e-mailovú adresu: Táto adresa je chránená pred robotmi nevyžiadanej pošty. Ak ju chcete vidieť, musíte mať povolený JavaScript. a Táto adresa je chránená pred robotmi nevyžiadanej pošty. Ak ju chcete vidieť, musíte mať povolený JavaScript.
resp. poštou na adresu: Komplexná centrálna záchranná služba, o.z. P.O.BOX 96
č. 4106
930 05 Gabčíkovo
Rozhodujúci je dátum a hodina doručenia!
16. Obsah ponuky:
1. Doklad o oprávnení poskytovať služby v súlade s § 32 ods.1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní (živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra alebo iné než živnostenské oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov alebo výpis z obchodného registra);
2. Vyplnený Návrh na plnenie súťažného kritéria, ktorý tvorí Prílohu č. 1 tejto výzvy, podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou v mene uchádzača
17. Ďalšie informácie verejného obstarávateľa
Ak ponuka uchádzača nebude obsahovať požadované údaje a platné doklady, nebude obsahovať celý rozsah požadovanej služby, ponuka nebude vyhodnocovaná. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť tento prieskum trhu.
Prílohy: Príloha č.1 – Návrh na plnenie kritéria určeného verejným obstarávateľom na hodnotenie ponúk
V Gabčíkove, 19.11.2019
PhDr.Ján Culka
KCZS
predseda predstavenstva
Príloha č.1
Návrh na plnenie kritéria určeného verejným obstarávateľom na hodnotenie ponúk
Predmet zákazky:
Doplnenie MTZ 2019 MV – 19/f – f2
(defibrilátor)
Verejný obstarávateľ:
Komplexná centrálna záchranná služba, občianske združenie
P.O.BOX 96, č. 4106, 930 05 Gabčíkovo
Cena spolu bez DPH |
|
DPH 20 % |
|
Najnižšia celková cena jednotkových cien za predmet zákazky s DPH. |
Súťažné kritérium
|
Názov uchádzača: |
|
Sídlo uchádzača: |
|
IČO: |
|
Štatutárny zástupca uchádzača, kontaktné údaje: |
|
Pečiatka a podpis štatutárneho zástupcu uchádzača: |
|
V prípade potreby uveďte štruktúru ceny.
Komplexná centrálna záchranná služba, občianske združenie
v súlade so zákonom § 117 NR SR č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov
vyhlasuje výzvu – prieskum trhu na predloženie cenovej ponuky
Doplnenie MTZ 2019 MV – 19/a
(pracovné odevy, obuv a pracovné pomôcky)
1. Identifikácia verejného obstarávateľa:
Názov: Komplexná centrálna záchranná služba, občianske združenie
P.O.BOX 96
č. 4106
930 05 Gabčíkovo
Slovenská Republika
IČO: 37 835 793
zastúpenie: PhDr. Ján Culka, predseda predstavenstva
Sídlo: KCZS,
Telefón: 0908581258
E-mail: Táto adresa je chránená pred robotmi nevyžiadanej pošty. Ak ju chcete vidieť, musíte mať povolený JavaScript.
Kontaktná osoba pre uvedenú zákazku: Kristián Fülemits, riaditeľ
2. Predmet zákazky: Dodávka pracovných odevov, obuvi a pracovných pomôcok
3. Zdôvodnenie realizácie zákazky mimo elektronického trhoviska:
Nie bežne dostupný tovar a služba.
4. Druh zákazky: Tovar
5. Hlavné miesto dodania tovaru a služieb:
Miestom plnenia je sídlo verejného obstarávateľa.
NUTS kód: SK021
6.Dodanie tovaru: do 31.1.2020
7. Stručný opis zákazky:
Predmetom zákazky je dodávka pracovných odevov, obuvi a pracovných pomôcok.
Spoločný slovník obstarávania (CPV):
18110000-3 – Pracovné odevy
35113400-3 – Ochranné a bezpečnostné odevy
18130000-9 – Špeciálne pracovné odevy
60000000-8 – Dopravné služby
Celkový rozsah predmetu zákazky:
Dodávka pracovných odevov, obuvi a pracovných pomôcok do miesta sídla verejného obstarávateľa.
Technická špecifikácia predmetu zákazky:
pracovné odevy, obuv a prac. pomôcky |
|
|
19/a |
Doplnenie MTZ 2019 MV |
Počet ks/sád |
a1 |
polokošeľa KR |
30 |
a2 |
polokošeľa DR |
30 |
a3 |
tričko pracovné KCZS |
60 |
a4 |
bunda FLIS KCZS |
30 |
a6 |
kabát zimný KCZS |
30 |
a8 |
zimný overal |
30 |
a9 |
odev dvojdielny „Aiger“ KCZS |
30 |
Dodávaný predmet zákazky musí byť kompatibilný s existujúcim vybavením KCZS. Je potrebná prehliadka existujúcich dodávok v areáli KCZS z dôvodu dodania kompatibilných predmetov.
(V prípade, že sú v dokumentácii verejného obstarávania alebo v akýchkoľvek dokumentoch k tomuto verejnému obstarávaniu konkrétne názvy výrobkov alebo produktov či postupov, majú len opisný, nie záväzný charakter; predstavujú len názor autora predmetnej dokumentácie. Záujemca môže použiť kvantitatívne alebo kvalitatívne zodpovedajúci kompatibilný ekvivalent.)
8. Predpokladaná hodnota zákazky: 10.000,00 €
(celková cena, s DPH)
9. Zdroj finančných prostriedkov:
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa, z nenávratného finančného príspevku, prípadne z iných dotačných prostriedkov.
10. Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní:
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na splnenie podmienok účasti:
- Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia uvedenej v § 32 ods. 1 písm. e) ZoVO. Splnenie podmienky uchádzač preukáže predložením dokladu o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Osobné postavenie preukazuje každý záujemca, ktorý predloží ponuku.
- §32 ods.1 písm. f) ZoVO - Predložením ponuky uchádzač konkludentne deklaruje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu a nie je v konflikte záujmov v zmysle §23 zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní v tomto postupe verejného obstarávania.
Odôvodnenie požiadavky:
Verejný obstarávateľ stanovil požiadavku primerane predpokladanej hodnoty zákazky v súlade so svojimi požiadavkami a platnou legislatívou.
11. Mena a ceny uvádzané v ponuke:
Uchádzač uvedie cenu s DPH, bez DPH v € (ak uchádzač nie je platiteľom DPH, uvedie túto skutočnosť v ponuke).
12. Vyhotovenie ponuky:
Ponuka musí byť vyhotovená v písomnej /a alebo / v elektronickej forme.
13. Náklady na ponuku:
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
14.Kritérium na vyhodnotenie ponúk:
Kritérium na vyhodnotenie ponúk „Najnižšia cena“.
Cena musí byť uchádzačom uvedená ako celková cena predmetu zákazky. V ponukách uchádzačov, ktorí sú platcami DPH bude vyhodnocovaná celková cena predmetu zákazky vrátane DPH, v eurách.
V ponukách uchádzačov, ktorí nie sú platcami DPH bude vyhodnocovaná celková cena predmetu zákazky v eurách.
V cene bude zahrnutá aj doprava na miesto dodania (viď bod 3.)
15. Lehota na predkladanie ponúk a miesto predkladania ponúk:
26.11.2019 10:00 hod.(vrátane)
na e-mailovú adresu: Táto adresa je chránená pred robotmi nevyžiadanej pošty. Ak ju chcete vidieť, musíte mať povolený JavaScript. a Táto adresa je chránená pred robotmi nevyžiadanej pošty. Ak ju chcete vidieť, musíte mať povolený JavaScript.
resp. poštou na adresu: Komplexná centrálna záchranná služba, o.z. P.O.BOX 96
č. 4106
930 05 Gabčíkovo
Rozhodujúci je dátum a hodina doručenia!
16. Obsah ponuky:
1. Doklad o oprávnení poskytovať služby v súlade s § 32 ods.1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní (živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra alebo iné než živnostenské oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov alebo výpis z obchodného registra);
2. Vyplnený Návrh na plnenie súťažného kritéria, ktorý tvorí Prílohu č. 1 tejto výzvy, podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou v mene uchádzača
17. Ďalšie informácie verejného obstarávateľa
Ak ponuka uchádzača nebude obsahovať požadované údaje a platné doklady, nebude obsahovať celý rozsah požadovanej služby, ponuka nebude vyhodnocovaná. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť tento prieskum trhu.
Prílohy: Príloha č.1 – Návrh na plnenie kritéria určeného verejným obstarávateľom na hodnotenie ponúk
V Gabčíkove, 19.11.2019
PhDr.Ján Culka
KCZS
predseda predstavenstva
Príloha č.1
Návrh na plnenie kritéria určeného verejným obstarávateľom na hodnotenie ponúk
Predmet zákazky:
Doplnenie MTZ 2019 MV – 19/a
(pracovné odevy, obuv a pracovné pomôcky)
Verejný obstarávateľ:
Komplexná centrálna záchranná služba, občianske združenie
P.O.BOX 96, č. 4106, 930 05 Gabčíkovo
Cena spolu bez DPH |
|
DPH 20 % |
|
Najnižšia celková cena jednotkových cien za predmet zákazky s DPH. |
Súťažné kritérium
|
Názov uchádzača: |
|
Sídlo uchádzača: |
|
IČO: |
|
Štatutárny zástupca uchádzača, kontaktné údaje: |
|
Pečiatka a podpis štatutárneho zástupcu uchádzača: |
|
V prípade potreby uveďte štruktúru ceny.
Komplexná centrálna záchranná služba, občianske združenie
v súlade so zákonom § 117 NR SR č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov
vyhlasuje výzvu – prieskum trhu na predloženie cenovej ponuky
Doplnenie MTZ 2019 MV – 19/d
(sorpčný materiál)
1. Identifikácia verejného obstarávateľa:
Názov: Komplexná centrálna záchranná služba, občianske združenie
P.O.BOX 96
č. 4106
930 05 Gabčíkovo
Slovenská Republika
IČO: 37 835 793
zastúpenie: PhDr. Ján Culka, predseda predstavenstva
Sídlo: KCZS,
Telefón: 0908581258
E-mail: Táto adresa je chránená pred robotmi nevyžiadanej pošty. Ak ju chcete vidieť, musíte mať povolený JavaScript.
Kontaktná osoba pre uvedenú zákazku: Kristián Fülemits, riaditeľ
2. Predmet zákazky: Dodávka sorpčného materiálu
3. Zdôvodnenie realizácie zákazky mimo elektronického trhoviska:
Nie bežne dostupný tovar a služba.
4. Druh zákazky: Tovar
5. Hlavné miesto dodania tovaru a služieb:
Miestom plnenia je sídlo verejného obstarávateľa.
NUTS kód: SK021
6.Dodanie tovaru: do 31.1.2020
7. Stručný opis zákazky:
Predmetom zákazky je dodávka sorpčného materiálu využívaného pri odstraňovaní následkov mimoriadnych udalostí.
Spoločný slovník obstarávania (CPV):
24950000-8 – Špecializované chemické výrobky
60000000-8 – Dopravné služby
Celkový rozsah predmetu zákazky:
Dodávka sorpčného materiálu do miesta sídla verejného obstarávateľa.
Technická špecifikácia predmetu zákazky:
sorpčný materiál |
|
|||||||||||||||||
19/d |
Doplnenie MTZ 2019 MV |
Počet ks/sád |
||||||||||||||||
d1 |
rohože silné OPH 5040 |
6 |
||||||||||||||||
|
rohože vyrobené z polypropylénovej mikrovlákennej netkanej textílie bez povrchových úprav
|
|
||||||||||||||||
d2 |
sorpčný had OSM 8120 |
6 |
||||||||||||||||
|
- určené pre sorpciu olejov, tukov a ropných látok
|
|
||||||||||||||||
d3 |
koberec silný ORH 9744 |
6 |
||||||||||||||||
|
určené pre sorpciu olejov, tukov a ropných látok - použitie aj pri haváriách na vodnej hladine, pretože na vodnej hladine plávajú Sorpčná kapacita min. : 300 l Druh sorpcie: olejová Počet vrstiev: 1 Perforácia sorbentu: bez perforácie Mechanická odolnosť: štandardné Materiál: polypropylén
|
|
||||||||||||||||
d4 |
koberec stredný ORR 9744 |
6 |
||||||||||||||||
|
určené pre sorpciu olejov, tukov a ropných látok - použitie aj pri haváriách na vodnej hladine, pretože na vodnej hladine plávajú Sorpčná kapacita min. : 120 l Druh sorpcie: olejová Počet vrstiev: 1 Perforácia sorbentu: bez perforácie Mechanická odolnosť: štandardné Materiál: polypropylén |
|
Dodávaný predmet zákazky musí byť kompatibilný s existujúcim vybavením KCZS. Je potrebná prehliadka existujúcich dodávok v areáli KCZS z dôvodu dodania kompatibilných predmetov.
(V prípade, že sú v dokumentácii verejného obstarávania alebo v akýchkoľvek dokumentoch k tomuto verejnému obstarávaniu konkrétne názvy výrobkov alebo produktov či postupov, majú len opisný, nie záväzný charakter; predstavujú len názor autora predmetnej dokumentácie. Záujemca môže použiť kvantitatívne alebo kvalitatívne zodpovedajúci kompatibilný ekvivalent.)
8. Predpokladaná hodnota zákazky: 10.000,00 €
(celková cena, s DPH)
9. Zdroj finančných prostriedkov:
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa, z nenávratného finančného príspevku, prípadne z iných dotačných prostriedkov.
10. Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní:
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na splnenie podmienok účasti:
- Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia uvedenej v § 32 ods. 1 písm. e) ZoVO. Splnenie podmienky uchádzač preukáže predložením dokladu o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Osobné postavenie preukazuje každý záujemca, ktorý predloží ponuku.
- §32 ods.1 písm. f) ZoVO - Predložením ponuky uchádzač konkludentne deklaruje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu a nie je v konflikte záujmov v zmysle §23 zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní v tomto postupe verejného obstarávania.
Odôvodnenie požiadavky:
Verejný obstarávateľ stanovil požiadavku primerane predpokladanej hodnoty zákazky v súlade so svojimi požiadavkami a platnou legislatívou.
11. Mena a ceny uvádzané v ponuke:
Uchádzač uvedie cenu s DPH, bez DPH v € (ak uchádzač nie je platiteľom DPH, uvedie túto skutočnosť v ponuke).
12. Vyhotovenie ponuky:
Ponuka musí byť vyhotovená v písomnej /a alebo / v elektronickej forme.
13. Náklady na ponuku:
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
14.Kritérium na vyhodnotenie ponúk:
Kritérium na vyhodnotenie ponúk „Najnižšia cena“.
Cena musí byť uchádzačom uvedená ako celková cena predmetu zákazky. V ponukách uchádzačov, ktorí sú platcami DPH bude vyhodnocovaná celková cena predmetu zákazky vrátane DPH, v eurách.
V ponukách uchádzačov, ktorí nie sú platcami DPH bude vyhodnocovaná celková cena predmetu zákazky v eurách.
V cene bude zahrnutá aj doprava na miesto dodania (viď bod 3.)
15. Lehota na predkladanie ponúk a miesto predkladania ponúk:
26.11.2019 10:00 hod.(vrátane)
na e-mailovú adresu: Táto adresa je chránená pred robotmi nevyžiadanej pošty. Ak ju chcete vidieť, musíte mať povolený JavaScript. a Táto adresa je chránená pred robotmi nevyžiadanej pošty. Ak ju chcete vidieť, musíte mať povolený JavaScript.
resp. poštou na adresu: Komplexná centrálna záchranná služba, o.z. P.O.BOX 96
č. 4106
930 05 Gabčíkovo
Rozhodujúci je dátum a hodina doručenia!
16. Obsah ponuky:
1. Doklad o oprávnení poskytovať služby v súlade s § 32 ods.1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní (živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra alebo iné než živnostenské oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov alebo výpis z obchodného registra);
2. Vyplnený Návrh na plnenie súťažného kritéria, ktorý tvorí Prílohu č. 1 tejto výzvy, podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou v mene uchádzača
17. Ďalšie informácie verejného obstarávateľa
Ak ponuka uchádzača nebude obsahovať požadované údaje a platné doklady, nebude obsahovať celý rozsah požadovanej služby, ponuka nebude vyhodnocovaná. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť tento prieskum trhu.
Prílohy: Príloha č.1 – Návrh na plnenie kritéria určeného verejným obstarávateľom na hodnotenie ponúk
V Gabčíkove, 19.11.2019
PhDr. Ján Culka
KCZS
predseda predstavenstva
Príloha č.1
Návrh na plnenie kritéria určeného verejným obstarávateľom na hodnotenie ponúk
Predmet zákazky:
Doplnenie MTZ 2019 MV – 19/d
(sorpčný materiál)
Verejný obstarávateľ:
Komplexná centrálna záchranná služba, občianske združenie
P.O.BOX 96, č. 4106, 930 05 Gabčíkovo
Cena spolu bez DPH |
|
DPH 20 % |
|
Najnižšia celková cena jednotkových cien za predmet zákazky s DPH. |
Súťažné kritérium
|
Názov uchádzača: |
|
Sídlo uchádzača: |
|
IČO: |
|
Štatutárny zástupca uchádzača, kontaktné údaje: |
|
Pečiatka a podpis štatutárneho zástupcu uchádzača: |
|
V prípade potreby uveďte štruktúru ceny.
Komplexná centrálna záchranná služba, občianske združenie
v súlade so zákonom § 117 NR SR č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov
vyhlasuje výzvu – prieskum trhu na predloženie cenovej ponuky
Doplnenie MTZ 2019 MV – 19/f – f1
(multifunkčné zariadenie – tlačiareň)
1. Identifikácia verejného obstarávateľa:
Názov: Komplexná centrálna záchranná služba, občianske združenie
P.O.BOX 96
č. 4106
930 05 Gabčíkovo
Slovenská Republika
IČO: 37 835 793
zastúpenie: PhDr. Ján Culka, predseda predstavenstva
Sídlo: KCZS,
Telefón: 0908581258
E-mail: Táto adresa je chránená pred robotmi nevyžiadanej pošty. Ak ju chcete vidieť, musíte mať povolený JavaScript.
Kontaktná osoba pre uvedenú zákazku: Kristián Fülemits, riaditeľ
2. Predmet zákazky: Dodávka a inštalácia tlačiarne
3. Zdôvodnenie realizácie zákazky mimo elektronického trhoviska:
Nie bežne dostupný tovar a služba.
4. Druh zákazky: Tovar
5. Hlavné miesto dodania tovaru a služieb:
Miestom plnenia je sídlo verejného obstarávateľa.
NUTS kód: SK021
6.Dodanie tovaru: do 31.1.2020
7. Stručný opis zákazky:
Predmetom zákazky dodávka a inštalácia tlačiarne.
Spoločný slovník obstarávania (CPV):
30121100-4 – Fotokopírovacie stroje
60000000-8 – Dopravné služby
48200000-0 – Softvérový balík na vytváranie sietí, pre internet a intranet
Celkový rozsah predmetu zákazky:
Dodávka a inštalácia tlačiarne v mieste sídla verejného obstarávateľa.
Technická špecifikácia predmetu zákazky:
Doplnenie MTZ 2019 MV – 19/f – f1 |
Počet ks |
Popis |
multifunkčné zariadenie – tlačiareň
|
1 |
- Farebné multifunkčné zariadenie - Rýchlosť: min. 30 str./min (čb aj farebne) - Rýchlosť vytlačenia prvej strany: max. 10 sek (farebne) / 8 sek (čb) - Záťaž: min. 100.000 strán / mesiac - Procesor: štvorjadrový min. 1,89 GHz/2 M Cache alebo ekvivalent - Pamäť: 8 GB - Obojstranná tlač - Rozlíšenie tlače: voliteľné, minimálne maximum: 1000 x 2000 dpi - Funkcie tlače: tlač z USB, uložená úloha, tvorba brožúry, úprava mierky, predvolené nastavenie aplikácií, režim konceptu, vlastná tlač, monitorovanie úlohy - Zásobník papiera: vysokokapacitný zásobník (min. 1800 listov papiera A4 pri cca 250 g/m2 - Celková kapacita: min. 2000 listov (štandard) / min. 3000 (max.) |
(V prípade, že sú v dokumentácii verejného obstarávania alebo v akýchkoľvek dokumentoch k tomuto verejnému obstarávaniu konkrétne názvy výrobkov alebo produktov či postupov, majú len opisný, nie záväzný charakter; predstavujú len názor autora predmetnej dokumentácie. Záujemca môže použiť kvantitatívne alebo kvalitatívne zodpovedajúci kompatibilný ekvivalent.)
8. Predpokladaná hodnota zákazky: 5.000,00 €
(celková cena, s DPH)
9. Zdroj finančných prostriedkov:
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa, z nenávratného finančného príspevku, prípadne z iných dotačných prostriedkov.
10. Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní:
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na splnenie podmienok účasti:
- Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia uvedenej v § 32 ods. 1 písm. e) ZoVO. Splnenie podmienky uchádzač preukáže predložením dokladu o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Osobné postavenie preukazuje každý záujemca, ktorý predloží ponuku.
- §32 ods.1 písm. f) ZoVO - Predložením ponuky uchádzač konkludentne deklaruje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu a nie je v konflikte záujmov v zmysle §23 zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní v tomto postupe verejného obstarávania.
Odôvodnenie požiadavky:
Verejný obstarávateľ stanovil požiadavku primerane predpokladanej hodnoty zákazky v súlade so svojimi požiadavkami a platnou legislatívou.
11. Mena a ceny uvádzané v ponuke:
Uchádzač uvedie cenu s DPH, bez DPH v € (ak uchádzač nie je platiteľom DPH, uvedie túto skutočnosť v ponuke).
12. Vyhotovenie ponuky:
Ponuka musí byť vyhotovená v písomnej /a alebo / v elektronickej forme.
13. Náklady na ponuku:
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
14.Kritérium na vyhodnotenie ponúk:
Kritérium na vyhodnotenie ponúk „Najnižšia cena“.
Cena musí byť uchádzačom uvedená ako celková cena predmetu zákazky. V ponukách uchádzačov, ktorí sú platcami DPH bude vyhodnocovaná celková cena predmetu zákazky vrátane DPH, v eurách.
V ponukách uchádzačov, ktorí nie sú platcami DPH bude vyhodnocovaná celková cena predmetu zákazky v eurách.
V cene bude zahrnutá aj doprava na miesto dodania (viď bod 3.)
15. Lehota na predkladanie ponúk a miesto predkladania ponúk:
22.11.2019 10:00 hod.(vrátane)
na e-mailovú adresu: Táto adresa je chránená pred robotmi nevyžiadanej pošty. Ak ju chcete vidieť, musíte mať povolený JavaScript. a Táto adresa je chránená pred robotmi nevyžiadanej pošty. Ak ju chcete vidieť, musíte mať povolený JavaScript.
resp. poštou na adresu: Komplexná centrálna záchranná služba, o.z. P.O.BOX 96
č. 4106
930 05 Gabčíkovo
Rozhodujúci je dátum a hodina doručenia!
16. Obsah ponuky:
1. Doklad o oprávnení poskytovať služby v súlade s § 32 ods.1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní (živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra alebo iné než živnostenské oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov alebo výpis z obchodného registra);
2. Vyplnený Návrh na plnenie súťažného kritéria, ktorý tvorí Prílohu č. 1 tejto výzvy, podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou v mene uchádzača
17. Ďalšie informácie verejného obstarávateľa
Ak ponuka uchádzača nebude obsahovať požadované údaje a platné doklady, nebude obsahovať celý rozsah požadovanej služby, ponuka nebude vyhodnocovaná. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť tento prieskum trhu.
Prílohy: Príloha č.1 – Návrh na plnenie kritéria určeného verejným obstarávateľom na hodnotenie ponúk
V Gabčíkove, 15.11.2019
PhDr.Ján Culka
KCZS
predseda predstavenstva
Príloha č.1
Návrh na plnenie kritéria určeného verejným obstarávateľom na hodnotenie ponúk
Predmet zákazky:
Doplnenie MTZ 2019 MV – 19/f – f1
(multifunkčné zariadenie – tlačiareň)
Verejný obstarávateľ:
Komplexná centrálna záchranná služba, občianske združenie
P.O.BOX 96, č. 4106, 930 05 Gabčíkovo
Cena spolu bez DPH |
|
DPH 20 % |
|
Najnižšia celková cena jednotkových cien za predmet zákazky s DPH. |
Súťažné kritérium
|
Názov uchádzača: |
|
Sídlo uchádzača: |
|
IČO: |
|
Štatutárny zástupca uchádzača, kontaktné údaje: |
|
Pečiatka a podpis štatutárneho zástupcu uchádzača: |
|
V prípade potreby uveďte štruktúru ceny.